Перейти к содержанию

D.Franchuk

Пользователи
  • Публикаций

    57
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

0 Обычный

Информация о D.Franchuk

  • Звание
    Участник
  • День рождения 11.08.1948

Информация

  • Город
    Киев
  • Интересы
    автоспорт
  1. Решил выставить электронный вариант своей книги в свободный доступ. Желающие могут скачать по ссылке https://drive.google.com/open?id=1EyFyRO8CXvl7y-PIsCi8tPfRRcQNAq4u
  2. Я никогда не поверю, что госп. Чуканов настолько безграмотный, что принял утвержденный министерством документ, на который он ссылается за документ, по которому «картинг стал опять автомобильным видом спорта». Ведь в документе, который называется « Про затвердження Порядку визнання видів спорту, включення їх до Реєстру визнаних видів спорту в Україні, порядок його ведення « записано : « 1.3. Види спорту, що визнані в Україні до набрання чинності цим Порядком, вважаються визнаними в установленому порядку як олімпійські види спорту, неолімпійські види спорту, види спорту інва
  3. Авторский семинар Проводит канд. техн. наук, доцент Франчук Дмитрий Николаевич автор книг: «Управляемость карта: теория и практика» «Kart chassis setup theory and practical guide» ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 20-21 марта 2010 г. Место проведения: г. Харьков ТЕОРИЯ И ПРАКТИКА НАСТРОЙКИ УПРАВЛЯЕМОСТИ ШАССИ КАРТА ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Семинар для технических тренеров, инженеров команд, механиков и спортсменов. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ПРОГРАММА СЕМИНАРА: 1. Карт – не автомобиль. Отличительная
  4. А яка омана??? Ви лише підтвердили , що у всіх змаганнях приймають участь спортсмени з ліцензіями однієї організації, як я і стверджував! Тому що міжнародні ліцензії - це власність ФІА, незалежно від того, яка ASN їх видає. Так що ліцензія одна - міжнародна.
  5. Це мабуть некоректно, вичавлювати відповіді на питання в форумі негайно... В Вас, пане Семін, не виникала думка, що я міг зайти на форум, а надати відповідь не мав часу? Дійсно, я можу "пролити світло" на поставлене питання. Коли створювалась ФКУ в ФІА точилася запекла боротьба по відокремленню картингу від ФІА і створення окремої міжнародної федерації картингу. Займався цим питанням покійний Бузер. Були розіслані листи у всі країни з пропозиціями по підтримці цього руху. В світлі таких подій (зі слів Олега Бризгалова) саме він зініціонував визнання в тодішньому Спорткомітеті визнання ка
  6. Якщо не буде заперечувати пан Тирса, то я доповню його відповідь. В цивілізованій країні Ви можете мати лише одну ліцензію по одному і тому ж виду спорту (мається на увазі картинг). Бо в цивілізованій країні, де діють закони , а не кумівство та безлад не може бути такого, коли федерація гандболу проводить змагання з баскетболу що аналогічно тому, що ФАУ проводить змагання з картингу. (По закону про фізичну культуру та спорт спортивні федерації створюються по визнаних в Україні видам спорту. ФКУ створена по картингу, а ФАУ – по автомобільному спорту). В даному випадку ФАУ, проводячи змагання по
  7. Безапеляційність цього виступу ще раз підтверджує повне невігластво в питанні, яке обговорюється. Повторю ще раз, особливо для тих, хто хоче досконально зрозуміти, що діється в українському картингу, те, про що вже писав на різних гілках цього форуму в різний час, та з посиланням на законодавчі норми. Але спочатку хочу зазначити, що ми живемо не в Гондурасі, а в Україні і повинні, хочеться це комусь чи ні, виконувати закони України. Загальні правові, соціальні, економічні і організаційні основи фізичної культури і спорту в Україні та участь громадських організацій в їх розвитку визнач
  8. По-перше, конференція не в ресторані Дакар, а в залі готелю на другому поверсі. По-друге, чи проводити пряму трансляцію конференції громадської організації для всього світу (що дозволяє інтернет) може вирішити лише конференція. А на конференцію і членів ФКУ, які не є делегатами, також не пустять. Конференція на відміну від загальних зборів проводиться тільки за участю делегатів. Таких делегатів буде близько 60 осіб від більш ніж 500 членів ФКУ.
  9. Безумовно такі змагання було б внесено в календар і це був би єдино правильний підхід до проведення змагань. Залишилось би невирішеним лише питання єдиного ліцензійного простору. Мається на увазі, що в Міжнародному спортивному кодексі записано, що апеляція подається в апеляційний суд тієї уповноваженої організації (ASN). яка видала лицензії. Якщо би в інценденті на змаганнях виник спір між володарями ліцензій, виданих ФКУ та ФАУ, то виникла б тупикова ситуація. Для цього потрібно було б подати заявку на проведення змагання та заплатити реєстраційний внесок (розмір не пам'ятаю) Ні. Не зверт
  10. На жаль у мене немає електронної версії нормативів. Вони повинні бути на сайті Мінсімямолодьспорту, так як це їх документ. У секретаріаті ФКУ є збірник, в якому є вимоги. Зверніться до секретаріату.
  11. А про кого йде мова? Ми нікого за участь в несанкціонованих змаганнях з членів ФКУ не виключали... Все правильно. Тільки у Вашому осередку немає ні одного члена ФКУ, зареєстрованого належним чином
  12. Я то нічого якраз і не "ПРОМОРГАВ"! А от Ви, Леоніде, якщо не знаєте регламентних документів, то сидіть тихенько та не ображайте людей. Цитую "ЗАГАЛЬНИЙ РЕГЛАМЕНТ ЧЕМПІОНАТУ, ПЕРШОСТІ, КУБКУ УКРАЇНИ ТА НАЦІОНАЛЬНИХ ЗМАГАНЬ З КАРТИНГУ НА 2009 рік ", Затверджений президією Федерації Картингу України (прот. № 36 від 8 листопада 2008 року) "В 2009 році в класах картів «KF-3» і «KF-2» допускаються двигуни, омологовані для класів «ІСА-Юніор» та «ІСА»".
  13. Я, звичайно, розумію Ваш стан, пане Леоніде, коли Ви ознайомились з протоколом ОФІЦІЙНОГО Чемпіонату України з картингу і зрозуміли, що увесь сезон 2009 року Ваш син приймав участь в неофіційних (читай «дворових») змаганнях… (незважаючи на те, що в них дійсно приймали участь сильні пілоти, по статусу ці змагання неофіційні). Проте потрібно і в такій ситуації зберігати здоровий глузд. Які у Вас підстави називати опублікований протокол ОФІЦІЙНОГО Чемпіонату України з картингу «липовим»??? В чому його «явна профанація»? І хто в цьому протоколі «мертві душі»? Назвіть поіменно хто з перерахован
  14. Все так та тільки трошечки не так. Треба уважніше читати технічні вимоги. Пояснюю: П. 4.А. Габаритні розміри карта Обумовлює під час дощу можливість виходу бічних коробів карта за лінію, яка з’єднує зовнішні сторони заднього та переднього колеса. Але постає питання наскільки вони можуть виступати? На це питання дана чітка відповідь в п. 4.6. Бічні короби : "У випадку «дощової гонки», бічні короби не повинні бути розташованими за планом , що проходить через зовнішній край задніх коліс". Цей пункт повністю відповідає вимогам СІК http://www.cikfia.com/web/karting/webkarti...pdf?Openelement
  15. Да!!!!! Дійшов ти, Сергію, мабуть вже «до ручки», якщо, не маючи вже ніяких аргументів, опустився до безсовісної брехні!!!! Звідки взято, що Григорович заплатив 900 грн? Сорока на хвості принесла, чи запаморочливі мізки придумали??? Ось ксерокопія кошторису ФКУ та копія прибуткового ордеру. По кошторису членський внесок 40 грн.(п. 1.2) та ліцензія водія для першості (п. 3.1.) – 150 грн. Разом – 190 грн. Стільки ж заплатив Григорович по копії прибуткового касовому ордеру. І це, до речі, ніяк не більше, ніж 560 грн. у ФАУ…. ГАНЬБА!!! Пілот Гарус Данило став заручником не «амбіцій функціоне
×
×
  • Создать...